Sunday, April 8, 2007

スピーチのファイル



私は何だと思う:
  • ちょっとゆっくり話しました
  • きんちょうしましたから、おかしいポーズがありました
  • ぶんかやたんごがよかったと思います
  • 私はみんな私のスピーチをおぼえて、話す時はかんたんになりました。
  • 2 comments:

    オルビー said...

    シェさん、
    I thought you're speech was funny and you did an nice job of engaging the audience. You didn't sound very nervous to me and I thought you're speaking was very fluid. Good job.

    Unknown said...

    シェさん!

    As usual, your speaking was very fluid and animated. I also thought your speech was both serious and humorous. On a somewhat more geekier note (on my part), I thought that you did a good job transitioning grammar structures as you talked about your past and progressed to the present and future. Good job! And thanks for the comments on my speech~